A hatékony munkahelyi együttműködés kulcsszerepet játszik a szervezetek sikerében, és jelentősen befolyásolja az egyéni teljesítményt is. De mi határozza meg, hogy kivel tudunk együtt dolgozni és kivel lehetetlen a közös munka?
BUSINESS/HRGLOBE
Tároljunk okosan
Ha új élethelyzetbe kerülünk, költözünk, felújítunk, vagy egyszerűen csak nincs elég helyünk otthon, gyakran szembesülünk azzal a kérdéssel: mihez kezdjünk a használaton kívüli bútorainkkal. (A sorozat az Euro Mini Storage együttműködésével készül.)
A sajtószabadság védelmét sürgette és a bebörtönzött újságírók szabadon bocsátását követelte a pápa
Az újságíróknak és kommunikációs szakembereknek szervezett szombati konferencián kilencezer médiaszakember vett részt.
Home office 2025
A pandémia okozta gyors áttérés után mára egy kiforrott, adaptált és hatékony rendszer áll a munkáltatók és munkavállalók rendelkezésére.
Azt már egy ideje tudjuk, hogy a visszajelzés az egyik legértékesebb eszköz a munkahelyi kommunikációban, amely egyaránt előnyös a munkavállalóknak és a vezetőknek. A rendszeres, konstruktív visszacsatolás nem csupán az egyéni fejlődést támogatja, hanem elősegíti a szervezeti hatékonyságot is. De miért olyan fontos ez a két fél számára, és milyen...
A munkahelyi kommunikáció nem csupán a hétköznapi információcsere eszköze, hanem alapvető eleme minden sikeres szervezetnek. Akár csapatvezetőként, akár beosztottként dolgozol, a jó kommunikációs képesség nemcsak a mindennapi működést könnyíti meg, hanem hosszú távon a karrier alakulását is meghatározhatja.